Nothing feels like home like you babe / i love you more than you will ever know:

Hejhej. Nu har jag spenderat den senaste timmen (timmarna? Jag vet inte när jag började.) med att måla, och lyssna på Never shout never. Astrevligt!!! 
Men iallafall, jag har aldrig riktigt provat förr att skugga och lägga färgerna "rätt" i ett ansikte förr, men det var jättekul! Och ser definitivt bättre ut. Och det känns ju alltid bra. (tills man har kollat och målat alldeles för länge, och allt blir bara fult i ögena..)
Här är hen då med delar utav ett stökigt skrivbord:
...Och här är en bättre bild. 
Kommer kanske ändra lite i bakgrunden på den snart, men jaja. 
 
Adjö!

Kommentarer
Postat av: izza

Vill också kunna måla, gaah så himla fint :<

2013-03-29 @ 18:34:35
URL: http://veganwanderlust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0