Och jag älskarälskar den här stan:

Hej på er. Nu är jag sedan ett tag tillbaka hemma från min huvudstadsresa med min bästa idiot Ellen. Det var fint och kul, vi gick runt på stan i sex timmar tills jag dött av brutala jävla skavsår från mina drMartens, och hon dött utav en spruta hon fått i armen. "Min arm hänger kvar på en liten jävla tråd, Nora!!!" Sa hon då. 
Men vi hade väl en bra dag ändå för vi tycker om Stockholm och trots att vi frös ihjäl hade vi jättekul. Träffade några hipsters som heter Elias och Anja och det var ju mysigt, och sedan har vi träffat en hund i punktshop. (Vilket är den mest trånga affären i staden, stackars hund egentligen!!!) 
Så ja, nu har jag ännu en gång gått Drottninggatan upp och ner, gått fram och tillbaka mellan torgen och butikerna och det är ju alltid finfint.
Jag har dock inte tagit en ända bild. Ändå hade jag med mig kameran, men den stackaren fick stanna i väskan. Typ som vanligt. Så ni kan få en gammal för att det inte ska bli allt för tråkigt:
Min lille fotograf ligger härinne i en långvarig influensa tror jag, för hen verkar aldrig vilja komma ut och vara kreativ längre. Jävligt bitter har hen blivit också, har jag märkt. ALDRIG nöjd!!! 
Så jag målar istället, mest hela tiden. Det är väl det jag gör med livet. Typ dricker te, oboy, ser på serier, målar, skiter i allt viktigt, oroar mig för allt viktigt jag inte gjort!!!!! yes!!! 
Haha, fan vad jag klagar idag. Och svär!!! Är nog en ganska hemsk människa tror jag.
Nej, nu har teet blivit bittert, bläää & adjö på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0