Hela världen är så underbar, om man är korkad, tom och glad:

Hej hörni.
Nu har jag efter en hel vecka utav feber och hosta och huvudvärk och sådant skitjobbigt (dessutom utan internet, dvs INGA BRA SERIER ELLER FILMER herregud) återvänt till skolan och klarat hela dagen! Dessutom var hemkunskapen inställd så vi fick sluta tidigt.
Går på orkester på måndagar (vi spelar i konserthallen i min skola så då får man sitta där ett tag och vänta.) men idag kändes att vara i skolan i ungefär 11-12 timmar som en alldeles för stark kontrast mot min tidigare vecka utav inte-resa-sig-ur-sängen-om-det-inte-är-ytterst-nödvändigt, så jag hoppade över det idag!!! Åkte istället hem, tog bilder, spg på Friends och åt pizza. Men jaja, här är bilder:
 
 
<--- Och en illa passande gif. (storleksmässigt.) Jaja. NI FÅ HARE BRA!!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sam

Gullig du är och ditt rum ser mysigt ut! <3

Svar: finis tack!!! Ja, hihi det är nog ganska trivsamt här tycker jag.
molnillusion.blogg.se

2013-02-04 @ 22:24:28
URL: http://simsky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0